تفاوت کلاس خصوصی و گروهی زبان انگلیسی
نوشته شده توسط : استاد سلام

همیشه برای رسیدن به هدف، راههای زیادی وجود دارد. این موضوع در یادگیری زبان خارجی نیز صدق می کند. شما از دو راه مختلف می توانید زبان دوم مورد نظر خود را یاد بگیرید. یکی آموزش به صورت تدریس خصوصی و دیگری آموزش به صورت شرکت در کلاسهای گروهی. هر دو روش هدف یکسانی دارند و آن هم این است که زبان آموز به سطح بالاتری از یادگیری زبان برسد.

حالا اگر سه سال زمان دارید و پشتکار کافی هم ندارید، می توانید با حوصله در دوره های گروهی شرکت کنید. اما اگر وقت شما فقط شش ماه است و مشکلی برای هزینه ها هم ندارید، پیشنهاد می کنیم دوره های تدریس زبان انگلیسی را انتخاب کنید. فقط به خاطر داشته باشید در صورت انتخاب کلاس تدریس خصوصی زبان، باید روزانه 2 تا 3 ساعت در منزل مطالعه داشته باشید.

اما تفاوت دیگر کلاسهای خصوصی با کلاسهای گروهی در تدریس زبان های خارجی این است که در کلاسهای گروهی به صورت خاص نمی شود روی یک دانش آموز متمرکز شد و در یک کلاس نیز دانش آموزان با سطوح مختلف یادگیری و گیرایی وجود دارند. اما در کلاسهای تدریس خصوصی این موضوع کاملا متفاوت است. مدرس می تواند تمام توجه خود را معطوف به یک دانش آموز کند و متقابلا آن دانش آموز هم همه توجه خود را به کلاس و درس خواهد داد.

در واقع در یک کلاسِ خوب تدریس زبان انگلیسی، معلم تا مطمئن نباشد که دانش آموز مطلب را کامل یاد گرفته، از روی مطلب نمی گذرد.

در کلاسهای تدریس خصوصی کمترین میزان حواس پرتی وجود دارد. البته مطمئن هستیم که انسان همیشه نمی تواند جدی باشد، اما یک دانش آموز با توجه و تمرکز کافی روی درس و معلم خود، به نتیجه حداکثری و مطلوب می رسد.

نکته مهم دیگردر انتخاب کلاسهای خصوصی این است که دانش آموزان در انتخاب روز و ساعت آزاد هستند و در واقع کلاس تدریس خصوصی زبان خود را با باقی برنامه هایی که در طول هفته دارید، تنظیم می کنند.

برخلاف تصور عموم، هزینه تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زبان های خارجی با در نظر گرفتن این موضوع که این کلاسها علاوه بر زمان بندی مطلوب و منعطف، استفاده از مدرسان طراز اول و با توانایی بالا و منابع آموزشی متنوع را در اولویت کاری خود دارند، بسیار مقرون به صرفه است.





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: